2013. február 19., kedd

Mi történik velem?

Már nagyon rég megszerettem volna írni ezt a bejegyzést, de valamiért mindig elmaradt. Most nekifogok ...
Éreztétek már úgy, hogy valami felettes erő nem engedi azt, hogy igazán boldogok legyetek, hogy az az ember, aki még tegnap voltál, teljesen eltűnt és helyette majdnem az ellentéte vagy?
Én mostanában épp így érzek. 2012 decembere : minden nagyon jól megy, boldog vagyok, a dolgok összejönnek, minden az elképzeléseim szerint megy, aztán ahogy december 31.-én éjfélt üt az óra mintha teljesen átváltoznék, és ahogy megkezdődik az új év nem ismerek magamra. Hirtelen minden különösebb ok nélkül az a felhőtlen boldogság elillan, helyét átveszi valami nyomasztó szomorúság, aminek nem értem az okát. Folytonos szorongás, rosszkedv, magány.
Úgy érzem, hogy teljesen megváltozott minden körülöttem, bele sem merek gondolni, hogy mi lesz azután hogy elvégzem az iskolát, félek.
Magányosnak érzem magam, és az a személy akivel jól érezném magam, Ő elérhetetlen.
Szeretném, ha minden a régi lenne, szeretném újra úgy érezni magam mint decemberben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése