2012. december 31., hétfő

Visszatekintő

     Itt ülök 2012 utolsó napján, és már alig várom, hogy megérkezzen Bogi, és remélem, hogy ez lesz az eddigi legjobb Szilveszter éjszaka :)
     Szóval ennek a bejegyzésnek valamiféle év összegző szerepe van, vissza szeretnék emlékezni az elmúlt év legszebb(vagy épp nem) pillanataira.
 Az első ami eszembe jut, az a szánkózás január 1.-én, amikor Szuzi mit sem törődve azzal, hogy ő kutyus, mindenképp minden egyes lecsúszáskor a szánkó elején kellett csücsülnie, és miután már fázni kezdett, és megunta, mint egy hisztis kislány mindenkit körbeugrált, hogy Ő haza akar menni.
A következő talán február 24-25-26. a Nagyítós hétvége lenne, ami egybeesett a 18. születésnapommal :) Rengeteg kellemes meglepetésben volt részem : Águ és Zsuzsika ajándéka épp éjfélkor, majd a torta és amikor Barni hegedült :) Aztán mikor vasárnap hazaértem hihetetlenül fáradtan, akkor anyáék vártak itthon és még azok akik nagyon fontosak nekem, a nagyszüleim, unokatestvéreim :)
Tovább szerintem nem fogom ennyire részletesen írni, mert attól tartok, hogy itt a gép mellett érne az új év :D
Talán most folytatom a nyárral. A sok Nosztalgiázás meg parkban dumálgatás Adéllal. Aztán a majdnemnyaralás és mikor megláttuk, hogy jön a Punnany Félszigetre, a válaszlevél tőlük és ugyanakkor az este abban az álomnyaralóban, aztán pár teljes hónap azzal eltöltve, hogy tervezzük hogy majd milyen lesz, aztán mégsem tudunk elmenni, és a Punnany sem :DD
Ezen kívül meg még rengeteg kedves nyári emlék.
Aztán eljött az ősz, és megkezdtem életem utolsó sulis évét. Eleinte eléggé kivoltam miatta, de így az idő múlásával kezdem megszokni, és egyre jobban szeretem :)
Tél : jajj a tél xD sok gabalyodást hozott itt bent :DD Ez már kezd tényleg vicces lenni, hogy mindig olyan személyeket kedvelek meg úgy akit épp nem kellene, meg hogy ennyire bátortalan vagyok, de ez így szép :)
Majd az utolsó sulis nap a szünet előtt, a pizzázás a drágaságokkal♥ az Astoriában.
Karácsony, amit egész évben vártam :) A közös fadíszítés, ajándékbontás és örömkönnyek. A Punnany póló és Forma1 könyv♥ sok sok kedves családos pillanat, sok mosoly.
Köszönöm ezt az évet, és remélem, hogy a 2013-as is épp ilyen csodálatos év lesz.
Boldog új évet nektek drágaságok♥


Tervek, kívánságok meg egyebek  2013-ra(nem fontossági sorrendben)

  • sokkal többet mosolyogni
  • új barátokat szerezni
  • szerelmes lenni
  • sokkal- de sokkal több időt tölteni Bogival
  • eljutni egy- vagy több Punnany Massif koncertre / közös kép
  • Akkezdet Phiai koncert
  • leérettségizni :))
  • egy felejthetetlen nyár
  • jogosítvány
  • motor/ vagy legalább, hogy motorozhassak
  • kockázatot vállalni / kilépni a komfortzónából
  • sokat olvasni
  • rengeteg sorozatot / filmet megnézni
  • mégtöbb Punnany-s póló♥
  • rengeteg felejthetetlen emlék, sok mosoly és öröm, és legalább egy ennyire jó év, mint ez :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése